Alla inlägg den 27 september 2008

Av Malin Persson Bergkvist - 27 september 2008 11:13

Ja då var det lördag igen. En HELT ledig lördag,fruktansvärt skönt! Har hittills varit NÅT som man ska göra på helgen men inte denna helg. Igår hade vi middag här hemma för Linus syster å hennes man. Det blev lyxig köttfärspaj och hallonsoppa med chokladmousse och muffins. Blev väldigt uppskattat! *kul* Efter maten spelade vi BUZZ-Musiq Quiz och fy sjuttsingen vad roligt det var!

Har bestämt mig om bilen nu... JAG VILL HA DEN KVAR!! Jag tycker så fruktansvärt mycket om den,min lilla fina pärla. Har haft fruktansvärd ångest över att sälja den och igår när den gick igenom besiktningen och besiktningsgubben tyckte den var så fin så blev det ännu värre! Så jag behåller den... =)

Hittade massa bilder i Linus kamera ända sen i somras så här nedan kommer lite blandade bilder. Trevlig helg!!

Presentation

Omröstning

Har DU sett någon julfilm än?
 Flera stycken. Jag bara älskar såna filmer!
 Ja,en...
 Nej nej,för sjutton,det är för tidigt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards