Direktlänk till inlägg 31 oktober 2008

Första snön!

Av Malin Persson Bergkvist - 31 oktober 2008 12:03

Japp,igår kväll kom första snön. Snöade fortfarande imorse när jag gick upp,men det ligger inte kvar så värst mycket. Hemma i Hällefors var det nästan 1 dm imorse. =(


Fixade till en present igår som ska ges till Linus syster idag. En liten plantering med tåliga växter. Blev väldigt nöjd faktiskt. =) Hoppas hon åxå blir det.

 
 
E-line

E-line

31 oktober 2008 16:16

Jättefina saker du gjort! Snart finns väl ingen ork kvar till pyssel när skolan börjar igen ;(

http://eleline.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Persson Bergkvist - 16 november 2008 17:33

Jag kommer att byta bloggadress men kommer att ha kvar denna sida eftersom jag inte kommit på om/hur man kan flytta över sin gamla blogg till den nya... Jag har inte riktigt kommit igång på den nya än men håll utkik efter nya inlägg! =)   Här är iaf ...

Av Malin Persson Bergkvist - 16 november 2008 12:33

Tände ljus i hela vardagsrummet igårkväll och släckte ner alla lampor. Det blir så fint sken av enbart levande ljus. Sedan blev det glass och film; Big daddy med Adam Sandler. Det är den första och enda Adam Sandler jag sett och tycker är bra,där han...

Av Malin Persson Bergkvist - 15 november 2008 10:21

Dag 1 tillbringades på förmiddagen i Järna hos antroposoferna (http://www.antroposofi.info/jaerna/) och tyvär var föreläsningen och rundvandringen bland det tråkigaste jag varit med om. Inget av det som sas hade med trädgård att göra!? Väldigt tråkig...

Av Malin Persson Bergkvist - 11 november 2008 16:02

Jag tror den här killen har tackat för sig nu!? Ser nästan ut som en tandlös gammal farbror. Men det var fint så länge det varade... ;)   ...

Av Malin Persson Bergkvist - 11 november 2008 11:32

På begäran kommer här en bild på förra veckans blomsterarangemang som vi imorgon ska ha prov på.. Varsågod Ia! ;)   *Jag vet det är en dålig bild. Hade bara mobilen med...* ...

Presentation

Omröstning

Har DU sett någon julfilm än?
 Flera stycken. Jag bara älskar såna filmer!
 Ja,en...
 Nej nej,för sjutton,det är för tidigt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards