Alla inlägg under oktober 2008

Av Malin Persson Bergkvist - 10 oktober 2008 14:16

Ändrade om ljusfatet lite. Blev sådär... blir kanske en tripp till skogen imorgon å leta lite andra fina saker å lägga dit. =)

Av Malin Persson Bergkvist - 10 oktober 2008 12:53

När de ordinarie blommorna trillat av kan man ju faktiskt sätta dit nya... ;)

Av Malin Persson Bergkvist - 6 oktober 2008 13:44

Helgen var kanon! Kom till GBG vid 14 i lördags och åkte spårvagn bort till Gothia Towers och checkade in. (Första gången jag åkt spårvagn i GBG trots många besök) Gick ut för att leta efter ett mysigt matställe,men slutade med att vi käkade på PizzaHut och mysfaktorn där är väl sisådär... ;) Hamnade vid samma bord som i somras,komiskt.

Sen blev det en ganska lång promenad runt i kvarteren och till sist hamnade vi på Liseberg som är såå vackert efter mörkrets inbrott,med alla ljus överallt.

Gick tillbaka till hotellet när Liseberg stängde och tog glashissen upp till 23 Heaven som ligger lääängst upp i högsta Gothia-tornet. Vilken känsla att åka i den,wow. Pirr i magen; - släng dig i väggen! ;)

Väl där uppe så var det packat med folk vilket var synd för det hade varit kul å ta en drink å sätta sig vid fönstret å titta ut över stan.

Gick tillbaka till rummet å tittade på film istället och som vanligt så somnar jag till filmer. Vaknade exakt 02.31 av spårvagnarna utanför som jag sedan resten av natten får ligga och lyssna på...*suck*

Frukostbuffén var den mest gigantiska jag sett! Många vändor blev det... ;)

Efter utcheckningen kl.11 hade vi 8 timmar att fördriva innan tåget skulle ta oss hemåt igen. De timmarna fördrev med fika,promenader,vila fötterna på stationen,spårvagnsåkning,fotografering(jag tog 266kort,hur många Linus tog vågar jag inte tänka på),några ytterligare promenader och till sist lite mat innan hemfärden började...

Av Malin Persson Bergkvist - 1 oktober 2008 12:16

5 år firade vi igår.. eller firade å firade, vi åt kladdkaka å tittade på film. Vi ska ju som sagt fira i Göteborg i helgen. Älskling kom iaf hem med blommor till mig. =)

Presentation

Omröstning

Har DU sett någon julfilm än?
 Flera stycken. Jag bara älskar såna filmer!
 Ja,en...
 Nej nej,för sjutton,det är för tidigt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards